14 Nisan 2012

38.HAFTA BİTERKEN

Pazar günü yani yarın 38. hafta bitip 39. haftaya giriyoruz yani sona yaklaştık. Dün doktor kontrolümüz vardı Mehmet Kemal 3 kg civarı olmuş boyuda 49 cm herşey yolunda suyumuzda iyi fakat doktorumuz beklenilen doğumun önümüzdeki hafta sonu olabileceğini söyledi yani 39. hafta biterken, aslında heranda gerçekleşebilir doğum başlarsa durdurmayız dedi . Ben tabi böle birşey beklemiyordum gününü dolduracağını düşünüyordum hep ama şuanda da kesin bir şey yok içimden bir his sanki 23 nisanda doğacak bebeğim diyor ama kısmet bakalım. Hazırlıklar nerdeyse bitmek üzere annem saolsun sürekli bir şeyler yapıyor şimdi bebek yatağı için yapmaya çalıştığı cibinliği bitirmek üzere :) Aslında eklemek istediğim bir sürü fotoğraf var kendim 2 tane bebek battaniyesi ve bir kaç kazak  ördüm,  annemin ördüğü yelekler,patikler çok güzel şeyler var ama hiç enerjim yok bunları çekip buraya eklemeye sanırım kendi evime dönüp düzenimi kurduktan sonra yapıcam bu dediklerimi .

Şuanda uzun bir aradan sonra ilk defa evde yalnız kaldım sessizliğin tadını çıkarıyorum televizyonu bile açmadım fincanımda ıhlamurum ,dışarıda yağmurlu bir hava belki Mehmedim doğana kadar geçireceğim en sakin günü geçiriyorum ...........

Hiç yorum yok: